Adriaans Paradijs

Een zomerse dag in het park met muziek, kraampjes en gewoon een goeie sfeer. Kleinschalig, dus geen gedoe. Je loopt rond, blijft hangen en voor je het weet is het donker.

Voor wie is dit een goeie plek?

Hou je van muziek zonder massaal gedrang? Dan zit je hier goed.
Je komt voor bandjes, maar blijft voor de sfeer.
Ook fijn als je gewoon wat wil rondstruinen. Of mensen kijken.

Wanneer kom je hier langs?

Gewoon op 26 juli.
Vanaf begin middag stroomt het langzaam vol.
Blijf hangen tot de avond. Dan wordt het net even beter.

Wat kun je verwachten?

Een park vol geluid. Live bandjes, geen haast. Je loopt van grasveld naar kraam. Iets te eten, iets te drinken. Mensen op kleedjes. Kinderen die rondrennen. En ergens speelt weer een band. Niet groot, wel goed. Alles dichtbij, dus je mist niks.

Praktische info

Je bent hier zo een paar uur …

Voor wie is dit een goeie plek?

Hou je van muziek zonder massaal gedrang? Dan zit je hier goed.
Je komt voor bandjes, maar blijft voor de sfeer.
Ook fijn als je gewoon wat wil rondstruinen. Of mensen kijken.

Wanneer kom je hier langs?

Gewoon op 26 juli.
Vanaf begin middag stroomt het langzaam vol.
Blijf hangen tot de avond. Dan wordt het net even beter.

Wat kun je verwachten?

Een park vol geluid. Live bandjes, geen haast. Je loopt van grasveld naar kraam. Iets te eten, iets te drinken. Mensen op kleedjes. Kinderen die rondrennen. En ergens speelt weer een band. Niet groot, wel goed. Alles dichtbij, dus je mist niks.

Praktische info

Je bent hier zo een paar uur zoet, maar de hele dag blijven kan ook. Parkeren doe je in de buurt van het centrum van Hoorn en dan loop je het laatste stuk. De sfeer is los en relaxed. Honden? Meestal welkom, maar hou ze wel onder controle. Het terrein is grotendeels toegankelijk, al blijf je wel in het gras. Eten en drinken haal je gewoon bij de kraampjes, vaak ook met opties voor wie iets anders wil dan standaard.

Wanneer ben je welkom?

Vanaf 13:00 kun je naar binnen lopen.
En als je nog energie hebt, blijf je tot 23:00.

Ervaringen van anderen

  • Sanne: “Lekker kleinschalig. Geen gedoe, gewoon muziek en zitten in het gras.”
  • Mike: “Je loopt er zo in en voor je het weet ben je uren verder.”
  • Joris: “Niet groot, maar juist daarom goed.”

Onze tip voor je bezoek

Kom niet te laat. De middag voelt rustig, maar ’s avonds wil je hier echt zijn.