Eetcafé 't Ken-Net

’t Ken-Net is een eetcafé in Venhuizen met café, restaurant en ruimte voor feesten. Je schuift aan voor spareribs, schnitzel, vis, kaasfondue of gewoon een borrel. Westfries genoeg: geen gedoe, wel goed eten op tafel.

Voor wie is dit een goeie plek?

Voor wie na een dag fietsen, varen of familiebezoek gewoon goed wil eten. Ook handig voor groepen, verjaardagen, bedrijfsuitjes of een borrel met bekenden. Je zit hier niet stijf. Je zit gewoon aan tafel.

Wanneer kom je hier langs?

Kom langs op donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag vanaf 16.00 uur. Dat past goed na een middag bij het Markermeer, of na een rondje door de dorpen. Voor feesten buiten openingstijden kun je contact opnemen.

Wat kun je verwachten?

Binnen hoor je glazen, stemmen en bestek op borden. Op de kaart staan klassiekers als tournedos, spareribs, schnitzel, kipsaté en gerookte zalm. Er is ook een vega burger en kaasfondue. De koffie Ken-Net komt met Licor 43 en kaneel. Dat is geen gewone afsluiter.

Reken op een av…

Voor wie is dit een goeie plek?

Voor wie na een dag fietsen, varen of familiebezoek gewoon goed wil eten. Ook handig voor groepen, verjaardagen, bedrijfsuitjes of een borrel met bekenden. Je zit hier niet stijf. Je zit gewoon aan tafel.

Wanneer kom je hier langs?

Kom langs op donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag vanaf 16.00 uur. Dat past goed na een middag bij het Markermeer, of na een rondje door de dorpen. Voor feesten buiten openingstijden kun je contact opnemen.

Wat kun je verwachten?

Binnen hoor je glazen, stemmen en bestek op borden. Op de kaart staan klassiekers als tournedos, spareribs, schnitzel, kipsaté en gerookte zalm. Er is ook een vega burger en kaasfondue. De koffie Ken-Net komt met Licor 43 en kaneel. Dat is geen gewone afsluiter.

Reken op een avond eten of borrelen zonder haast. ’t Ken-Net heeft een cafédeel, restaurant en mogelijkheden voor feesten en partijen. Parkeren kan in de omgeving; specifieke parkeerinformatie staat niet duidelijk op de website. 

Onze tip voor je bezoek

Kijk even naar de specials of vraag wat de keuken aanraadt. Zo beland je niet automatisch bij je vaste keuze. Al is daar ook weinig mis mee.